Představujeme: r2p invest SICAV
Ve světě, kde se to hemží kryptoměnami a finančními senzacemi, přichází r2p invest s jiným pohledem na investování. Místo všemožných spekulací se soustředí na tradiční a léty ověřený model obchodování. Abychom lépe pochopili fungování fondu kvalifikovaných investorů, který je už nějakou dobu naším partnerem, poskytl nám krátký rozhovor Ing. Ludvík Miška, správce fondu.
Aktuálně působíte jako správce fondu r2p invest SICAV. Můžete nám fond, potažmo vaši pozici v něm, trochu přiblížit?
Ve zkratce fond r2p invest investuje do firem, které se snaží vymáhat nesplacené pohledávky, tedy dluhy. Ty následně nakupujeme za výhodnější ceny a pak se je pomocí našich call center, které máme po celém světě, snažíme vymáhat. Tento model nám umožňuje dosahovat dobrých výsledků a zároveň řídit rizika. A co je má pozice ve fondu? Jsem v investičním týmu a pomáhám rozhodovat, kam peníze (ne)poslat.
O tom, že se fondu opravdu daří, svědčí i aktuální výsledky z poslední výroční zprávy. Můžete to pro naše čtenáře vysvětlit?
Ano, díky skvělým výsledkům fondu jsme byli schopni našim investorům vyplatit maximální výnos z jejich investice, což je samozřejmě vynikající. To je skvělé nejenom pro naše investory, ale ukazuje to i, že náš obchodní model funguje. Aktuální garantujeme výnos 9 až 10%, což při pohledu na dnešní hodnotu inflace, nabízí našim investorům příležitost jak ochránit své úspory.
Zdá se, že fond zažívá skutečně úspěšné období. Jaké jsou vaše plány v nejbližší budoucnosti?
Chceme více investovat, zejména v Asii, kde vidíme obrovský potenciál do budoucna. Ale také hledáme příležitosti v Americe. A pokud to nesouvisí přímo s obchodem, tak budeme nadále fandit našemu oblíbenému fotbalovému týmu! A pokud nemluvíme čistě o práci, můžu slíbit, že všichni budeme fandit fotbalovému klubu Vlašim!
„Jsme rádi, že společnost, jako je r2p invest, se stala naší součástí a můžeme vzájemně spolupracovat. Stejně jako fond fandí našemu týmu, i my přejeme fondu jen to nejlepší a věříme, že se mu i nadále bude dařit tak, jako doposud,“ komentoval probíhající spolupráci marketingový manažer klubu Jiří Toula.
Aktuální výsledky: